Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/188
Название: РИЗИКИ ОСВІТНЬОЇ НЕРІВНОСТІ У ДОБУ КРЕАТИВНОСТІ ЯК НАЦІОНАЛЬНА ЗАГРОЗА: ТЕОРЕТИЧНІ РОЗВІДКИ
Авторы: Радіонова, І. О.
Ключевые слова: Е. Моретті
“Велика дивергенція”
ризики освітньої нерівності
інноваційний розвиток
конкурентоспроможність
Э. Моретти
“Великая дивергенция”
риски образовательного неравентсва
инновационное развитие
конкурентоспособность
E. Moretti
“The Great Divergence”
risks of educational inequality
innovation development
competitiveness
Дата публикации: 2016
Издательство: ХНПУ ім. Г. С. Сковороди
Библиографическое описание: Радіонова І. О. Ризики освітньої нерівності у добу креативності як національна загроза: теоретичні розвідки / І. О. Радіонова // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Філософія : [зб. наук. пр.] / ХНПУ ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Култаєва М. Д. (голов. ред.) та ін.]. - Харків : ХНПУ, 2016. - Вип. 46 (ч. 1). - С. 127-139.
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена аналізу теоретичних розвідок американських фахівців щодо ризиків освітньої нерівності у добу креативності як національної загрози на прикладі теорії Е. Моретті. Проаналізовано амбівалентні економічні та соціокультурні наслідки “Великої дивергенції” як нового розподілу США за рівнем освіти. Доводиться значення теоретичних розвідок Е. Моретті задля уточнення завдань національної модернізації в Україні, розуміння ризиків, які вона спровокує. Статья посвящена анализу теоретических разведок американских специалистов относительно рисков образовательного неравенства во времена креативности как национальной угрозы на примере теории Э. Моретти. Проанализированы амбивалентные экономические и социокультурные последствия “Великой дивергенции” как нового разделения США по уровню образования. Доказывается значение теоретических разведок Э. Моретти для уточнения заданий национальной модернизации в Украине, понимания рисков, которые она спровоцирует. The article analyses American experts’ theoretical explorations of the risks of educational inequality as a national threat in the era of creativity, using E. Moretti’s theory as an example.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/188
Располагается в коллекциях:Кафедра політології, соціології і культурології

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Радіонова.pdf368.86 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.