Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1838
Title: Теоретичні аспекти проблеми формування полікультурної компетентності молоді в сучасному суспільстві
Other Titles: Теоретические аспекты проблемы формирования поликультурной компетентности молодежи в современном обществе
Theoretical aspects of the problem of formation of multicultural competence of youth in modern society
Authors: Ткачова, Н. О.
Чжан, Ювень
Ткачёва, Н. А.
Чжан, Ювень
Tkachova, N. O.
Chzhan, Yuven`
Keywords: полікультурна компетентність
молодь
глобалізоване суспільство
навчально-виховний процес
навчальні заклади
поликультурная компетентность
молодежь
глобализированное общество
учебно-воспитательный процесс
учебные заведения
multicultural competence
youth
globalized society
educational and educational process
educational institutions
Issue Date: 11-Apr-2017
Publisher: ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Стиль-Издат
Citation: Ткачова Н. О. Теоретичні аспекти проблеми формування полікультурної компетентності молоді в сучасному суспільстві / Н. О. Ткачова, Ювень Чжан // Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів : теорія і практика : матер. ІІ міжнар. наук-практ. конф., Харків, 11 квіт. 2017 р. / Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди ; [редкол. : О. А. Андрущенко (голов. ред.) та ін.]. – Харків : Стиль-Издат, 2017. – С. 201–204.
Abstract: У тезах наведено різні підходи науковців до визначення поняття «полікультурна компетентність», уточнено авторське тлумачення. Розкрито роль навчальних закладів у реалізації розробленої стратегії міжнародної політики, спрямованої на зміцнення культурного різноманіття, розбудови міжнародного діалогу на засадах рівності, толерантності та взаємоповаги, що вимагає активізації процесу формування полікультурної компетентності молоді. В тезисах приведены различные подходы ученых к определению понятия «поликультурная компетентность», уточнено авторское толкование. Раскрыта роль учебных заведений в реализации разработанной стратегии международной политики, направленной на укрепление культурного многообразия, развития международного диалога на принципах равенства, толерантности и взаимоуважения, что требует активизации процесса формирования поликультурной компетентности молодежи. Scientists’ different approaches to definiti on of the concept «multicultural competence» have been presented in the article, and the authors’ own interpretation of this concept has been given. The role of educational institutions in realization of the developed strategy of international policy has been revealed. It is aimed at strengthening of cultural diversity, restructuring of international dialogue on the principles of equality, tolerance and mutual respect, which requires intensification of formation of young people’s multicultural competence.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1838
Appears in Collections:Кафедра педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ткачова Н. О. .pdf1.56 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.