Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1774
Title: Профілактика дезадаптації учнів як об'єкт наукових досліджень
Other Titles: Профилактика дезадаптации учащихся как объект научных исследований
Prevention of disadaptation of students as an object of scientific research
Authors: Костіна, В. В.
Костина, В. В.
Kostina, V. V.
Keywords: соціальні інституції
дезадаптації учнів
фахівці соціальної сфери
професійна підготовка
социальные институты
дезадаптации учащихся
специалисты социальной сферы
профессиональная подготовка
social institutes
students' disadvantages
specialists in the social sphere
vocational training
Issue Date: 11-Apr-2017
Publisher: ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Стиль-Издат
Citation: Костіна В. В. Профілактика дезадаптації учнів як об'єкт наукових досліджень / В. В. Костіна // Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів : теорія і практика : матер. ІІ міжнар. наук-практ. конф., 11 квіт. 2017 р. / Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди ; [редкол. : О. А. Андрущенко (голов. ред.) та ін.]. – Харків : Стиль-Издат, 2017. – С. 138–141.
Abstract: У тезах визначено суть поняття «профілактика дезадаптації учнів», схарактеризовано специфіку роботи фахівців соціальної сфери з профілактики дезадаптації учнів ; проаналізовано основні напрями наукових досліджень з проблеми професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери до профілактики дезадаптації учнів у різних соціальних інституціях. В тезисах определена суть понятия «профилактика дезадаптации учащихся», охарактеризована специфика работы специалистов социальной сферы по профилактике дезадаптации учащихся; проанализированы основные направления научных исследований по проблеме профессиональной подготовки будущих специалистов социальной сферы к профилактике дезадаптации учащихся в различных социальных институтах. The essence of the concept “prevention of students’ disadaptation” has been defined in the article. The specificity of social service specialists’ work on prevention of students’ disadaptation has been characterized. The main directions of scientific research on the problem of training of future social sphere specialists for work on prevention of students’ disadaptation in different social institutions have been analyzed.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1774
Appears in Collections:Кафедра початкової і професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Костіна В. В. .pdf1.49 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.