Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1516
Title: Шляхи формування готовності школярів до впровадження інклюзивної освіти в сучасних загальноосвітніх навчальних закладах
Other Titles: Пути формирования готовности школьников к внедрению инклюзивного образования в современных общеобразовательных учебных заведениях
Ways of formation of readiness of schoolboys to introduction of inclusive education in modern comprehensive educational institutions
Authors: Заморіна, В.
Твердохліб, Т. С.
Zamorina, V.
Tverdokhlib, T. S.
Keywords: інклюзивна освіта
сучасні школярі
загальноосвітні навчальні заклади
студентські роботи
инклюзивное образование
современные школьники
общеобразовательные учебные заведения
студенческие работы
inclusive education
modern schoolchildren
general educational institutions
student work
Issue Date: 20-Apr-2017
Publisher: ХНПУ імені Г. С. Сковороди
Citation: Заморіна В. Шляхи формування готовності школярів до впровадження інклюзивної освіти в сучасних загальноосвітніх навчальних закладах / В. Заморіна, Т. С. Твердохліб // Актуальні питання природничої науки та освіти : матер. I Міжуніверситет. наук.-практ. конф. студ., магістр. : зб. наук. пр. студ. природ. ф-ту, м. Харків, 20 квіт. 2017 р. / Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди ; [редкол. : О. А. Андрущенко (голов. ред.) та ін.]. – Харків : ХНПУ, 2017. – Вип. 10. – С. 44–46.
Abstract: Розглянуті шляхи формування готовності школярів до впровадження інклюзивної освіти в сучасних загальноосвітніх навчальних закладах. Рассмотрены пути формирования готовности школьников к внедрению инклюзивного образования в современных общеобразовательных учебных заведениях. The ways of formation of readiness of schoolboys to introduction of inclusive education in modern comprehensive educational institutions are considered.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1516
Appears in Collections:Кафедра педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Заморіна В. .pdf691.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.