Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1335
Title: Рудольф Штайнер у світовому освітньо-культурному просторі
Other Titles: Рудольф Штайнер в мировом образовательно-культурном пространстве
Rudolf Shtainer in the world educational and cultural space
Authors: Іонова, О. М.
Ионова, Е. Н.
Ionova, O. M.
Keywords: Штайнер Р.
антропософія
вальдорфська педагогіка
Штайнер Р.
антропософия
вальдорфская педагогика
Shtainer R.
anthroposophy
Waldorf education
Issue Date: 17-May-2016
Publisher: ХНПУ імені Г. С. Сковороди, «Смугаста типографія»
Citation: Іонова О. М. Рудольф Штайнер у світовому освітньо-культурному просторі / О. М. Іонова // Вища і середня школа в умовах сучасних викликів : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 17 трав. 2016 р. / Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди. – Xарків : Смугаста типографія, 2016. – С. 49–55.
Abstract: Проаналізовано життєвий і творчий шлях Р. Штайнера, автора значних праць із філософії, гносеології; засновника духовно-наукового людинознавства (антропософії) як фундаменту для розвитку різних галузей знання й людської діяльності (медицини, фармацевтики, лікувальної педагогіки, архітектури, соціології, екологічного сільського господарства, театрального мистецтва та ін.). Особливу увагу приділено втіленню антропософських імпульсів у освіту – заснуванню й діяльності вальдорфських дитячих садків і шкіл. Проанализированы жизненный и творческий путь Р. Штайнера, автора значительных работ по философии, гносеологии; основателя духовно-научного человекознания (антропософии) как фундамента для развития различных отраслей знания и человеческой деятельности (медицины, фармацевтики, лечебной педагогики, архитектуры, социологии, экологического сельского хозяйства, театрального искусства и др.). Особое внимание уделено воплощению антропософских импульсов в образование – основанию и деятельности вальдорфских детских садов и школ. It is analyzed the life and career of R. Shtainer, the author of important works on philosophy, epistemology; founder of the spiritual and scientific Humanities (anthroposophy) as the foundation for the development of different areas of knowledge and human activities (medicine, pharmacy, medical pedagogy, architecture, sociology, ecological agriculture, theater, etc.). Particular attention is given to translate the anthroposophic pulses in education – the basement and development of the Waldorf kindergartens and schools.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1335
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики викладання природничо-математичних дисциплін у дошкільній, початковій і спеціальній освіті



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.