Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1301
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКомісова, Т. Є.-
dc.contributor.authorМамотенко, А. В.-
dc.contributor.authorКомисова, Т. Е.-
dc.contributor.authorМамотенко, А. В.-
dc.contributor.authorKomisova, T. E.-
dc.contributor.authorMamotenko, A. V.-
dc.date.accessioned2018-04-03T12:18:55Z-
dc.date.available2018-04-03T12:18:55Z-
dc.date.issued2014-09-09-
dc.identifier.citationКомісова Т. Є. Конспекти лекцій до курсу “Анатомія та еволюція нервової системи людини” : навч. вид. / Т. Є. Комісова, А. В. Мамотенко ; Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди. – Харків : ХНПУ, 2014. – 153 с.uk_UA.UTF-8
dc.identifier.urihttp://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1301-
dc.description.abstractОдними з головних функцій нервової системи людини є формування адекватної поведінки та забезпечення орієнтації у просторі. Оріентація відіграє фундаментальну роль у житті організму, бо вона обслуговує всі повсякденні ситуації, тим самим, являючись головним засобом існування. Адекватна поведінка забезпечується нервово-гуморальною регуляцією функцій, яка виразно та багатозначно проявляється у психічній діяльності особистості. Людина є закономірним результатом процесу історичного розвитку органічного світу і одночасно невід’ємною частиною природи планети. Тому в посібнику поряд з детальним описом будови анатомічних структур нервової системи важливе місце займає викладення її еволюційних особливостей розвитку. Програма курсу ”Анатомія та еволюція нервової системи людини” передбачає розуміння та виявлення студентами механізмів функціонування нервової системи, яка забезпечує тісні взаємозв’язки з навколишнім середовищем, вміння їх аналізувати та робити висновки. Посібник за своїм змістом відповідає чинній програмі з анатомії та еволюції нервової системи людини. Включає два розділи: структурно-функціональна організація нервової системи людини та еволюція нервової системи. Містить теоретичну частину, контрольні запитання і завдання та рекомендовану до вивичення літературу. У теоретичних відомостях висвітлені загальні механізми і закономірності будови та розвитку нервової системи людини, що є основою формування безумовно - умовних поведінкових актів. Методичні рекомендації розраховані на студентів психологічних і біологічних спеціальностей та вчителів середніх шкіл. Теоретична база посібника допоможе читачам у подальшому правильно виявляти нейропсиходинамічні закономірності в різних видах повсякденної діяльності індивіда та аналізувати суть психофізіологічних явищ, процесів і станів людини. Одними из главных функций нервной системы человека является формирование адекватного поведения и обеспечения ориентации в пространстве. Ориентация играет фундаментальную роль в жизни организма, потому что она обслуживает все повседневные ситуации, тем самым, являясь главным средством существования. Адекватное поведение обеспечивается нервно-гуморальной регуляцией функций, которая отчетливо и многозначительно проявляется в психической деятельности личности. Человек является закономерным результатом процесса исторического развития органического мира и одновременно неотъемлемой частью природы планеты. Поэтому в пособии наряду с подробным описанием строения анатомических структур нервной системы важное место занимает изложение ее эволюционных особенностей развития. Программа курса "Анатомия и эволюция нервной системы человека" предполагает понимание и выявление студентами механизмов функционирования нервной системы, которая обеспечивает тесные взаимосвязи с окружающей средой, умение их анализировать и делать выводы. Руководство по своему содержанию соответствует действующей программе по анатомии и эволюции нервной системы человека. Включает два раздела: структурно-функциональная организация нервной системы человека и эволюция нервной системы. Содержит теоретическую часть, контрольные вопросы и задачи и рекомендованную к изучению литературу. В теоретических сведениях освещены общие механизмы и закономерности строения и развития нервной системы человека, что является основой формирования безусловно-условных поведенческих актов. Методические рекомендации рассчитаны на студентов психологических и биологических специальностей и учителей средних школ. Теоретическая база пособия поможет читателям в дальнейшем правильно выявлять нейропсиходинамические закономерности в различных видах повседневной деятельности индивида и анализировать суть психофизиологических явлений, процессов и состояний человека. One of the main functions of the human nervous system is the formation of adequate behavior and orientation in space. Orientation plays a fundamental role in the life of the organism, because it serves all everyday situations, thereby being the main means of existence. Adequate behavior is provided by the neuro-humoral regulation of functions, which is clearly and significantly manifested in the mental activity of the individual. Man is a natural result of the process of historical development of the organic world and at the same time an integral part of the nature of the planet. Therefore, in the manual, along with a detailed description of the structure of anatomical structures of the nervous system, an important place is taken by the presentation of its evolutionary features of development. The course program "Anatomy and evolution of the human nervous system" involves understanding and revealing the mechanisms of the functioning of the nervous system by the students, which provides close relationships with the environment, the ability to analyze them and draw conclusions. Guide to its content corresponds to the current program on the anatomy and evolution of the human nervous system. It includes two sections: the structural and functional organization of the human nervous system and the evolution of the nervous system. Contains the theoretical part, control questions and problems and recommended for studying the literature. The theoretical information covers the general mechanisms and patterns of the structure and development of the human nervous system, which is the basis for the formation of unconditionally-conditioned behavioral acts. Methodical recommendations are designed for students of psychological and biological specialties and teachers of secondary schools. The theoretical basis of the manual will help readers in the future correctly identify neuropsychodynamic patterns in various types of everyday activities of the individual and analyze the essence of psychophysiological phenomena, processes and human states.uk_UA.UTF-8
dc.language.isoukuk_UA.UTF-8
dc.publisherХарківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковородиuk_UA.UTF-8
dc.subjectанатоміяuk_UA.UTF-8
dc.subjectеволюціяuk_UA.UTF-8
dc.subjectнервова системаuk_UA.UTF-8
dc.subjectконспекти лекційuk_UA.UTF-8
dc.subjectанатомияuk_UA.UTF-8
dc.subjectэволюцияuk_UA.UTF-8
dc.subjectнервная системаuk_UA.UTF-8
dc.subjectконспекты лекцийuk_UA.UTF-8
dc.subjectanatomyuk_UA.UTF-8
dc.subjectevolutionuk_UA.UTF-8
dc.subjectnervous systemuk_UA.UTF-8
dc.subjectlecture notesuk_UA.UTF-8
dc.titleКонспекти лекцій до курсу “Анатомія та еволюція нервової системи людини”uk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeКонспекты лекций к курсу "Анатомия и эволюция нервной системы человека"uk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeLecture notes for the course "Anatomy and Evolution of the Nervous System of Man"uk_UA.UTF-8
dc.typeTextbookuk_UA.UTF-8
Appears in Collections:Кафедра анатомії і фізіології людини імені д.м.н. проф. Я. Р. Синельникова



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.