ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ УЧИТЕЛЯ МАТЕМАТИКИ ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ

Немає доступних мініатюр
Дата
2014-03-01
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
ХНПУ імені Г. С. Сковороди, МОНОГРАФ ФОП Іванченко І. С.
Анотація
У навчальному посібнику розкриваються методичні й технологічні аспекти навчання математики в профільній школі на засадах компетентнісного підходу, де компетентність – високий рівень володіння вчителем математики професійною діяльністю, здатність використовувати прийоми особистісного самовизначення і саморозвитку, вміння застосовувати компетенції у життєвих ситуаціях. Посібник призначений для студентів майбутніх учителів математики та вчителів-практиків. В учебном пособии раскрываются методические и технологические аспекты обучения математике в профильной школе на основе компетентностного подхода, где компетентность – высокий уровень владения учителем математики профессиональной деятельностью, способность использовать приемы личностного самоопределения и саморазвития, умение применять компетенции в жизненных ситуациях. Пособие предназначено для студентов будущих учителей математики и учителей-практиков. The training manual reveals the methodological and technological aspects of teaching mathematics in a specialized school on the basis of a competence approach, where competence is a high level of proficiency in the mathematics profession by the professional activity, the ability to use personal self-determination and self-development techniques, and the ability to apply competencies in life situations. The manual is intended for students of future mathematics teachers and practical teachers.
Опис
Ключові слова
математика, учителі математики, професійна компетентність, профільні школи, математика, учителя математики, профессиональная компетентность, профильные школы, mathematics, math teachers, professional competence, specialized schools
Цитування
Моторіна В. Г. Професійна компетентність учителя математики профільної школи : навч. посіб. для студ. природн.-мат. спец. пед. ВНЗ / В. Г. Моторіна ; Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди.- Харків : ХНПУ, 2014. – 267 с.