Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1016
Title: ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ОБМЕЖЕНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ У ТЕХНІКУМІ-ІНТЕРНАТІ
Other Titles: ПОДГОТОВКА БУДУЩИХ СОЦИАЛЬНЫХ ПЕДАГОГОВ К ФОРМИРОВАНИЮ СОЦИАЛЬНОЙ АКТИВНОСТИ ДЕТЕЙ СТАРШЕГО ШКОЛЬНОГО ВОЗРАСТА С ОГРАНИЧЕННЫМИ ВОЗМОЖНОСТЯМИ В ТЕХНИКУМЕ-ИНТЕРНАТЕ
Authors: Бурвікова, К. М.
Keywords: соціальна педагогіка
соціальна активність
старшокласники
обмежені можливості
технікуми-інтернати
магістерські роботи
социальная педагогика
социальная активность
старшеклассники
ограниченные возможности
техникумы-интернаты
магистерские работы
social pedagogy
social activity
high school students
limited opportunities
technical boarding schools
master's work
Issue Date: 24-Nov-2015
Publisher: ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Видавництво «Мітра»
Citation: Бурвікова К. М. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до формування соціальної активності дітей старшого шкільного віку з обмеженими можливостями у технікумі-інтернаті / К. М. Бурвікова // Підготовка соціального педагога на засадах : матеріали наук.-практ. конф., 24 листоп. 2015 р. : тези доп. / МОН України, Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди, Навч.-наук. ін-т педагогіки та психології ; за ред. М. П. Васильєвої. – Харків : ХНПУ, 2015. – С. 117–118.
Abstract: Аналізується зміст підготовки майбутніх соціальних педагогів до формування соціальної активності дітей старшого шкільного віку з обмеженими можливостями у технікумі-інтернаті. Анализируется содержание подготовки будущих социальных педагогов к формированию социальной активности детей старшего школьного возраста с ограниченными возможностями в техникуме-интернате.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1016
Appears in Collections:Кафедра соціальної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бурвікова К. М .pdf700.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.