Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1014
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШуть, М. М.-
dc.date.accessioned2018-01-20T11:34:26Z-
dc.date.available2018-01-20T11:34:26Z-
dc.date.issued2015-11-24-
dc.identifier.citationШуть М. М. Гра як інструмент соціального партнерства у професійному становленні соціального педагога / М. М. Шуть // Підготовка соціального педагога на засадах : матеріали наук.-практ. конф., 24 листоп. 2015 р. : тези доп. / МОН України, Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди, Навч.-наук. ін-т педагогіки та психології ; за ред. М. П. Васильєвої. – Харків : ХНПУ, 2015. – С. 114–115.uk_UA.UTF-8
dc.identifier.urihttp://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1014-
dc.description.abstractОбгрунтовано застосування гри як інструменту соціального партнерства у професійному становленні соціального педагога. Обосновано применение игры как инструмента социального партнерства в профессиональном становлении социального педагога.uk_UA.UTF-8
dc.language.isoukuk_UA.UTF-8
dc.publisherХНПУ імені Г. С. Сковороди, Видавництво «Мітра»uk_UA.UTF-8
dc.subjectсоціальна педагогікаuk_UA.UTF-8
dc.subjectсоціальне партнерствоuk_UA.UTF-8
dc.subjectпрофесійне становленняuk_UA.UTF-8
dc.subjectігриuk_UA.UTF-8
dc.subjectсоциальная педагогикаuk_UA.UTF-8
dc.subjectсоциальное партнерствоuk_UA.UTF-8
dc.subjectпрофессиональное становлениеuk_UA.UTF-8
dc.subjectигрыuk_UA.UTF-8
dc.subjectsocial pedagogyuk_UA.UTF-8
dc.subjectsocial partnershipuk_UA.UTF-8
dc.subjectprofessional developmentuk_UA.UTF-8
dc.subjectgamesuk_UA.UTF-8
dc.titleГРА ЯК ІНСТРУМЕНТ СОЦІАЛЬНОГО ПАРТНЕРСТВА У ПРОФЕСІЙНОМУ СТАНОВЛЕННІ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГАuk_UA.UTF-8
dc.title.alternativeИГРА КАК ИНСТРУМЕНТ СОЦИАЛЬНОГО ПАРТНЕРСТВА В ПРОФЕССИОНАЛЬНОМ СТАНОВЛЕНИИ СОЦИАЛЬНОГО ПЕДАГОГАuk_UA.UTF-8
dc.typeThesisuk_UA.UTF-8
Appears in Collections:Кафедра соціальної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шуть М. М. .pdf795.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.