ОСОБЛИВОСТІ ОСОБИСТІСНО-СИТУАТИВНОГО КОМПОНЕНТУ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО УЧИТЕЛЯ ДО ПОПЕРЕДЖЕННЯ ТА РОЗВ’ЯЗАННЯ КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЙ В УЧНІВСЬКОМУ СЕРЕДОВИЩІ

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2015-11-24
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Видавництво «Мітра»
Анотація
У статті розкрито особливості особистісно-ситуативного компоненту готовності майбутнього учителя до попередження та розв’язання конфліктних ситуацій в учнівському середовищі. В статье раскрыты особенности личностно-ситуативного компонента готовности будущего учителя к предупреждению и решению конфликтных ситуаций в ученической среде.
Опис
Ключові слова
соціальна педагогіка, особистісно-ситуативні компоненти, майбутні учителі, конфліктні ситуації, учнівське середовище, социальная педагогика, личностно-ситуативные компоненты, будущие учителя, конфликтные ситуации, ученическая среда, social pedagogy, personality-situational components, future teachers, conflict situations, student environment
Цитування
Порохня Л. А. Особливості особистісно-ситуативного компоненту готовності майбутнього учителя до попередження та розв’язання конфліктних ситуацій в учнівському середовищі / Л. А. Порохня // Підготовка соціального педагога на засадах : матеріали наук.-практ. конф., 24 листоп. 2015 р. : тези доп. / МОН України, Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди, Навч.-наук. ін-т педагогіки та психології ; за ред. М. П. Васильєвої. – Харків : ХНПУ, 2015. – С. 90–91.