Електронний архів Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди

ISSN 2521-6961

EKhNPUIR– (Electronic Kharkiv National Pedagogical University Institutional Repository) – відкритий електронний архів (репозитарій) Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди.

В EKhNPUIR розміщено електронні повнотекстові документи наукового та навчально-методичного призначення, створені науковцями, викладачами, аспірантами, магістрантами, а також студентами університету.

Наповнення Репозитарію регламентується Положенням про електронний архів, затвердженим Вченою радою ХНПУ імені Г. С. Сковороди від 08.02.2021 року.

Положення про репозитарій ХНПУ імені Г. С. Сковороди

Авторський договір

Реєстрація нового користувача

Інструкція реєстраціі документів

Приклади бібліографічного опису документів

Для індексації публікацій світовими рейтингами радимо розміщувати електронні версії публікацій у форматах DOC або PDF з розпізнаванням, заповнювати поля "заголовок", "анотація" та "ключові слова" українською та англійською мовами.

Розміщення наукових робіт студентів здійснюється за умови наявності рекомендації наукового керівника.

Наукові публікації прохання передавати: repository@hnpu.edu.ua

За питаннями роботи з репозитарієм звертатись до бібліотеки
вул. Алчевських, 29 кім. 131, т. 717-10-34

 

Останні подання

Документ
Формування життєвотворчого потенціалу в майбутніх учителів початкових класів як один з компонентів креативної педагогіки
(Таврійський національний університет імені В. І. Вернадського, 2020-01-31) Радченя, І. В.
У тезах проаналізовано формування життєвотворчого потенціалу в майбутніх учителів початкових класів як одного з компонентів креативної педагогіки, який є необхідною складовою формування творчої особистості. The thesis analyzes the formation of life-creating potential in future primary school teachers as one of the components of creative pedagogy, which is a necessary component of the formation of a creative personality.
Документ
Технологія формування життєвотворчого потенціалу майбутніх учителів початкових класів у процесі вивчення гуманітарних дисциплін
(ГО "Львівська педагогічна спільнота", 2018-04-13) Радченя, І. В.
У статті розглянуто технологію формування життєвотворчого потенціалу майбутніх учителів початкових класів у процесі вивчення гуманітарних дисциплін. Проаналізовано думки вчених відповідно до поняття «технологія». З’ясовано, що ця технологія є цілісною системою, яка містить діагностичну мету й забезпечує реалізацію принципів гуманітарної підготовки студентів, передбачає певну етапність процесу, на кожному з яких навчально-методичне забезпечення сприяє формуванню складників життєвотворчого потенціалу майбутнього вчителя початкових класів і забезпечує досягнення очікуваного результату. The article considers the technology of formation of life creating potential of future primary school teachers in the process of studying humanities. The views of scientists on the concept of "technology" are analyzed. It is found out that this technology is a holistic system that includes a diagnostic purpose and provides an implementation of the principles of students' humanitarian training, it involves certain stages of the process. On each of those stages learning and methodological support promotes the formation of the components of life creating potention in future primary school teachers and ensures achievemient of the expected result.
Документ
ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК САМООБСЛУГОВУВАННЯ У ДІТЕЙ З ЗПР МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-11-07) Блінова, Т. А.
Стаття присвячена розвитку навичок самообслуговування у дітей з порушеннями розвитку. Представлено діагностичний інструментарій для оцінювання навичок гігієни, харчування та прибирання іграшок. Результати дослідження, отримані за допомогою цих інструментів, дають комплексне уявлення про розвиток навичок самообслуговування у таких дітей. The article focuses on the development of self-care skills in children with developmental disabilities. Diagnostic tools for assessing hygiene, eating, and toy-cleaning abilities are introduced. The study findings, obtained through the application of these tools, offer a comprehensive view of the skill development of self-care skills in these children.
Документ
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ДРІБНОЇ МОТОРИКИ ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ
(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-11-07) Білогур, В.; Дрожик, Л.
У статті висвітлено особливості розвитку дрібної моторики у дітей з інтелектуальними порушеннями. Визначено шляхи корекції, а саме: ігрові методи навчання, масажні вправи, ЛФК, арт-терапія, використання марблс, пальчикові ігри. Особливу увагу приділено впливу образотворчої діяльності на розвиток дрібної моторики дітей з інтелектуальними порушеннями. The article highlights the peculiarities of the development of fine motor skills of children with intellectual disabilities. The ways of correction are determined, namely game methods of teaching, massage exercises, exercise therapy, art therapy, the use of Marbles, finger games. Particular attention is paid to the influence of visual activities on the development of fine motor skills of children with intellectual disabilities.
Документ
ЗНАЧЕННЯ ДРІБНОЇ МОТОРИКИ ДЛЯ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ
(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-11-07) Білогур, В.; Дрожик, Л.
У статті висвітлено значення дрібної моторики для психофізичного розвитку дитини. Розкрито особливості розвитку дрібної моторики дитини з інтелектуальними порушеннями, оволодіння різними видами діяльності. Підкреслено вплив образотворчої діяльності на розвиток дрібної моторики дітей з інтелектуальними порушеннями. The article highlights the importance of fine motor skills for the psychophysical development of a child. The peculiarities of the development of fine motor skills of a child with intellectual disabilities, mastering various types of activities are revealed. The influence of fine arts activities on the development of fine motor skills of children with intellectual disabilities is emphasized.